Voor zover:
Wanneer het donker is dan ben ik een onoverwinnelijke klootzak. Wanneer het licht is hoef je me met niets lastig te vallen. Ik ben een pippoïaans overwinnaar: ik maak alleen mijn eigen iets wijs. Heheh.
reacties (4)
Wanneer het donker is dan ben ik een onoverwinnelijke klootzak. Wanneer het licht is hoef je me met niets lastig te vallen. Ik ben een pippoïaans overwinnaar: ik maak alleen mijn eigen iets wijs. Heheh.
RSS feed voor deze reacties. TrackBack URL
Powered by WordPress

Als het helpt, waarom niet?
Nooit slecht eens in de spiegel te kijken.
Zelfkennis is begin van alle wijsheid!
Waar het donker is, zie je niks.