De herfst van Polskaya.
En terwijl de Kongolezen elkaar opvreten en terwijl de Palestijnen zichzelf opblazen en terwijl de Amerikanen zich God wanen en terwijl niemand het ook nog maar een halve kloot schijnt te kunnen schelen dat we het niet eens waard zijn om uitgeroeid te worden zolang het eten maar op tijd op tafel komt te staan zijn H. en ik heel stilletjes uit elkaar gegaan om iets waar jullie geen enkele zak mee te maken hebben. Ik ben heel boos. Niet op haar. Wel om het waarom. Ik zied van woede en niemand moet mij nu scheef bekijken. Mijn rechtervuist heb ik zonet verpletterd tegen de muur van de badkamer en mijn bloed siert de tegeltjes. Ik voel niets want ik ben bezopen. Dit gaat weer weken duren om te genezen.
Pff Woehaa Fuck it. Mijn bakkes staat zo grim dat ik strax mijn kaken niet van mekaar ga kunnen krijgen.
reacties (14)


Dikke kus, Pol, van ons allemaal.
Ne dikke knuffel !
Damn
Let the Beast go !
^*(*)()_3&*(####@!!!!!!!!
Maar toch, veel sterkte.
Lees maar “M’n legendarische ex”
van Mike Gayle en voel je beter…
Sterkte…;-)
Sterkte, Pol. Laat je er niet onder krijgen!
Godver, Pol, hang in there.
klote voor jullie, Pol :-(, sterkte!
Klote, wat spijtig
Life is a bitch … then you die …
Leef elke dag alsof het de laatste is en laat niets … maar dan ook echt niets je eronder krijgen. Niets of niemand is het echt waard hoor … ik spreek uit ervaring
Heb vertrouwen in de toekomst, dat verzacht het verleden !!
amai veel vriendelijke mensen hier