7 July, 2004

Motivatie

Te vinden onder: Uncategorized — @ 13:33

Mijn frustratie-coëfficient gaat stijl de hoogte in wanneer ik een vraag stel over een bepaald schemerige functie en daarop een wazig antwoord krijg in den aard van: ‘om dat die nu gewoon zo is’ of ‘omdat de programmeur dat zo geschreven heeft’
Wat ik wil weten is waarom iets zo is en niet anders en waarom die verrekte programmeur de boel gemaakt heeft gelijk hij hem schreef en niet gelijk ik hem meen te begrijpen, zonder dat ik bekeken wordt als iets dat van de bodem van het tuinvijvertje is komen opstaan.


reactie (1)


1 reactie »

  1.   Reactie van Chipo , op 7 July, 2004 @ 22:02

    leraren die geen antwoord op waarom vragen hebben omdat ze er zelf te stom voor zijn, doen altijd zo omdat ze zelf niet meer op de bodem van het tuinvijvertje willen zitten.

RSS feed voor deze reacties. TrackBack URL

Voeg een reactie toe:

Powered by WordPress