6 May, 2002

Google

Te vinden onder: Uncategorized — @ 11:59

Doe een googlesearch op ‘weer veel te laat gaan slapen’, en wie staat er op nummer één ?
Juist :)


reacties (7)


Goedemorgen!

Te vinden onder: Uncategorized — @ 10:43

Mijn eerste drie koppen koffie heb ik binnen, en subiet om elf uur steek ik mijn eerste sigaretje van vandaag op. Gelijk een blik op het weerbericht gesmeten, en patat! Voorspellingen van 22 graden voor donderdag! Dat zijn temperaturen die een meimaand waardig zijn. Leuke vooruitzichten dus, zeker als je weet dat mijn werkweek deze week maar drie dagen duurt :)


reageer als eerste op deze post (0)


5 May, 2002

Terror-gedachte:

Te vinden onder: Uncategorized — @ 6:30

De dagen worden weer korter vanaf den eenentwinigste juni. Dat zijn nog zevenenveertig dagen vanaf nu. Daarna gaan we weer onherroepelijk de winter tegemoet.
Ik ga maffen.


reacties (3)


Xenofobie??

Te vinden onder: Uncategorized — @ 6:56

Amai, vriend Kwaadbloed maakt weer eens van zijn vijs.


reacties (2)


4 May, 2002

Binnenkort bij drie van jullie in de bus:

Te vinden onder: Uncategorized — @ 17:25

01. Oharas – Hare Sutra
02. Les Surfs – Quand vient la fin de l’ete
03. Adapted Muppetshow Theme
04. Bert Kaempfert – Afrikaan Beat
05. Tv Theme – Hawaii Five-O
06. Leonard Nimoy & William Shatner – Music to Watch Space Girl By
07. The Stingrays – Don’t Fear the Reverb
08. Joe Fingers Carr – Istanbul
09. Martin Denny – Misirlou
10. Ry Cooder – No Quiero
11. Trio Los Panchos – Besamu Mucho
12. Piero Piccioni – Playgirl ’70
13. Gert Wilden – Sexy Girls
14. Ry Cooder – Sunny’s Tune
15. Janis Joplin – Summer Time
16. Carpenters – Now and Then.


reacties (4)


3 May, 2002

Midsummernightburn edition 2002

Te vinden onder: Uncategorized — @ 15:54

Ik hoop dat ik strax als ik thuis kom een schijfje zomer mag aantreffen in de brievenbus. Ik moet er nog twee krijgen. En met eerlijke schaamte en een klein excuus moet ik bekennen dat die van mij nog op de bus moeten. Dat gebeurt vanavond. Eindelijk zijn ze gebrand geraakt, want miserie met mijn schijfschrijver verplichtte me ertoe om via allerhande kunstgrepen mijn compilatietje buitenshuis te branden. Ondertussen moest het hoesje óók buitenshuis geprint worden omdat het zwart in mijn printercartouche op was. ( die multimedia dingen zijn allemaal wel plezant totdat je ze eens echt wil gebruiken :)
U ziet, het heeft heel wat voeten in de aarde gehad om deze Midsummernightburn compilatie tot een goed einde te brengen. Maar het einde is ie zeker. Zwoel en zweterig, loom en swingend, 30° in de schaduw gewoon. Wanneer ik strax thuiskom smijt ik hier nog ff de playlist onder.
De zomer kan nu pas echt beginnen :)


reacties (6)


2 May, 2002

Pin-up du jour:

Te vinden onder: Uncategorized — @ 20:35


reactie (1)


« NieuwerOuder »

Powered by WordPress